facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
Inilah VIDEO JELAS Detik Penyanyi Dangdut POPULAR Maut Dipatuk Ular. Memang NGERI !!! - Cerita Sentap
loading...

Inilah VIDEO JELAS Detik Penyanyi Dangdut POPULAR Maut Dipatuk Ular. Memang NGERI !!!




#Utusan melaporkan, penyanyi 26 tahun itu sedang menyanyi lagu keduanya apabila dia secara tidak sengaja terpijak ekor ular senduk yang sering dibawanya ketika membuat persembahan. Ular itu kemudian mematuk pahanya.

#Bagaimanapun, Irma dikatakan meneruskan persembahannya sehingga akhir dan menolak untuk diberi rawatan oleh bomoh ular ketika berada di belakang pentas.

#VIDEO IRMA BULE DIPATUK ULAR





#Rakan Irma, Ferlando Octavion Auzora berkata, selepas selesai persembahan Irma masih lagi boleh berbual-bual dengan rakan-rakan dan tidak mahu dirawat.

#Namun sejam selepas itu, Irma mula muntah-muntah dan tubuhnya menjadi kejang.

#Menurut Ferlando lagi, Irma dikejarkan ke hospital berdekatan kira-kira pukul 11 malam untuk rawatan kecemasan namun dia disahkan meninggal dunia dua jam kemudian.

#Polis tempatan berkata, doktor mengesahkan penyanyi dangdut itu mati kerana dipatuk ular.

#“Irma menjadi penyanyi jemputan malam itu. Seperti biasa, dia tampil memukau penonton dengan lagunya sambil berjoget bersama ular. Semasa menyampaikan lagu pertama, tidak ada apa-apa yang berlaku.

#“Tetapi ketika sedang men­yampaikan lagu kedua, dia tidak sengaja terpijak ekor ular, menyebabkan ular itu mematuk pa­hanya,” ujarnya. KREDIT SIAKAP KELI.

Share on Google Plus

0 comments:

Post a Comment