facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
FUHH MELETOP!!! Lagi Foto Uqasha Senrose Berpakaian Seksi Bersama Iqram Dinzly Ketika Bercuti Di Thailand - Cerita Sentap
loading...

FUHH MELETOP!!! Lagi Foto Uqasha Senrose Berpakaian Seksi Bersama Iqram Dinzly Ketika Bercuti Di Thailand

Mak Aiii..!! Lagi foto Uqasha Senrose berpakaian"SEKSI" bersama Iqram Dinzly ketika bercuti ..!! Kali ni nipis gilerr pakaian dia siapp nampak yang Ehem2 lagi..!!
Pkai tudung sbb nk jual tdung...sbb nk tjuk baik utk tutup kntroversy.




Gambar Uqasha Senrose Berpakaian Seksi Bersama Iqram Dinzly ketika bercuti.Diberitakan bahawa ada rakyat Malaysia pernah ternampak Uqasha Senrose ke club malam hanya dengan bertopi namun pelakon ini menyangkal dakwaan berkenaan.


Menerusi kiriman gambar itu, selain Uqasha dan adik beradiknya yang lain, terdapat gambar pelakon tersebut bersama Iqram Dinzly ketika bercuti bersama di Koh Lipe, sebuah pulau peranginan di Thailand ketika sambutan tahun baru di sana.


Tidak cukup dengan itu, gambar yang dikirim juga melihatkan Uqasha tampil tidak bertudung selain berpakain menjolok mata sehingga menampakkan pusat gebunya.

Sekiranya diingat kembali sebelum ini, Iqram sendiri menyatakan bahawa mereka hanya berkawan biasa selain menganggap Uqasha seperti adik kerana jarak usia di antara mereka.

Share on Google Plus

0 comments:

Post a Comment